زمانی که دخترم عاشق شود

ترسم از روزیست که دخترم عاشق شود

 

رو به رویم بنشیند و بگوید:

 

بابایی و مامانی چطوری عاشق هم شدید؟

 

چطوری به هم رسیدید؟

 

و به لب هایم چشم بدوزد تا برایش

 

از عشقی بگویم که به مادرش دارم

 

چگونه میتوانم بگویم

 

که من عاشق کسی دیگر بودم

 

چگونه میتوانم بگویم

 

اسم عشق من همان اسم خودش است

 

چگونه از وصال برایش بگویم

 

وقتی چیزی جز فراق نصیبم نشد

 

چگونه برایش بگویم

 

که تنها برای فراموش کردن عشقم با مادرش ازدواج کردم

 

سکوت میکنم و او را در آغوش میگیرم

 

و تنها میگویم:

 

دختر کوچولوی من بزرگ شده ها



نظرات شما عزیزان:

شبنمی
ساعت22:58---15 اسفند 1395
اخه از اینا نذار ادم دلش میگیره. اما خیلی خوشگلن دلم به حال پرا سوخت. عاشق نمیشم اگه بشن بد میشنوو.
خیلی وقته مطلب نمیزارم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:زمانی که دخترم عاشق شود, ] [ 11:3 بعد از ظهر ] [ Amir ]

[ ]

مجله اينترنتي دانستني ها ، عکس عاشقانه جديد ، اس ام اس هاي عاشقانه